post - 1549393541

باختمت...

Saturday, 5 Tir 1400، 10:58 PM

اشکام دارن دونه دونه میریزن

دارم گریه میکنم واسه هرچیزی که بینمون بوده و الان از دستشون دادم

انگشتام روی کیبورد گوشی به جای دوتا چهارتا شدن...

دارم گریه میکنم چون گفتم خاطراتم برات بی ارزش تر از خاطراتت با اوناست و تو تکذیبش نکردی

نمیدونم...نمیدونم چی شد

نمیدونم چرا

ولی از همه ی دنیا متنفرم

از همه ی دنیا متنفرم ک بدون اینکه بفهمم چه طوری از توی بغلم بیرون کشید و برد

از خودمم متنفرم، متنفرم چون من چشمامو بستم و وقتی باز کردم دیدم دیگه تویی نبود که باهاش رکورد بزنم..دیدم ک رکوردی ک باهم زده بودیم رو با اونا شکوندی

من از همه چیز متنفرم چون حتی نمیدونم کی یا کجا تورو به اون لعنتیا باختم

  • زرافه کوشولو من فور اور*^*(زرافه خودمه-.-)
  • 00/04/05

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Magic Spirit