post - 1549393541

یه دونه "پ ن" ی طولانی

Tuesday, 9 Shahrivar 1400، 03:39 PM

من گاهی نیاز دارم یکی مثل خودم بیاد تو زندگیم..

همینقدر سمج، همینقدر پاپیچ، همینقدر ساده..

فک کنم فرندشیپمون جالب شه.

پ ن : فعالیت وب برای مدتی تموم میشه..و دلیلشم تفاوت فاحش لایکای دوتا پست قبلی ؛)

من برای چیزایی ک مینویسم، ذهنمو قلبمو و کل احساساتمو روی برگه میریزم، توی پست میارم

ولی اگر متن ساده ای ک حتی مال منم نیست ارزشش براتون بیشتر از پست های این وبه، نیازی ب فالو کردنش نبود و منم حالا کاری میکنم ک شما نتونسین بکنین و تمومش میکنم :)

اون عکس؟ برین توی نت بگردین پیدا کنین..نیازی نیس من تلاشی بکنم!

ولی لطف کنین وقتی علاقه ای ب پستام ندارین..ازشون دزدی ادبی نکنین :)

چون برخلاف شما...من همیشه وبلاگای ملتو میخونم D:

و...متاسفانه ب وضوح میبینم چطور جمله های خودم، دقیقا توی متنای بعضی هاتون جا شده، من تحفه ی خاصی نیسم و متنام گوهن..ولی مال منن و من براشون تلاش میکنم.

آره همین..

  • زرافه کوشولو من فور اور*^*(زرافه خودمه-.-)
  • 00/06/09
Magic Spirit