post - 1549393541

لطفا تشریف فرما شوید ؟

Sunday, 6 Tir 1400، 11:00 PM

دلم میخواست یه چیزی بگم

من اینجا یه سری فالوور دارم ک محض فالو بک اینجان

ی سریا هم برای دوستی و اینا..

ی سریا هم برای خوده نوشته هام اینجان :)

امم

به دسته اول میخوام بگم ک لطفا انفالو کنید..من فالو نگهتون میدارم ^^

دسته دوم..دوستان من ی وب دیگه دارم که اونجا میتونیم باهم دیگه صحبت کنیم و دوستی های جدید بسازیم

و دسته سوم..چیزی برای گفتن نیست..فقط ازتون ممنونم ^^

و اینجا جاییه که همه ی افکار من توش گرد هم اومدن و محضه چرت و پرتامه..برای دسته دوم D:

همیشه دلم میخواس ازون وبلاگا میداشتم که با وجود پنجاه تا فالوور لایکاشون 20 به بالا بود..و خب راسش نمیدونم مشکل از منو نوشته هامه یا فالوورام :ََِِD

  • زرافه کوشولو من فور اور*^*(زرافه خودمه-.-)
  • 00/04/06

نظرات (۳۰)

  • Ⓛⓤⓝⓐ‌‌‌ ‌‌‌
  • سلام^^

    پاسخ: های بیب ^^
  • Mõøņłįğhť~ ‌‌
  • حرف دلمو زدی ولی متاسفانه حتی این پستتو باز نمیکنن ک بخوان بخوننش

    پاسخ: درسته، باشه فق محض اینکه باشه D":

    من دسته سومیمممممممممممم

    پاسخ: جررررررر مرسی ایسییییییییییییییییییییییییی
  • Ⓛⓤⓝⓐ‌‌‌ ‌‌‌
  • خوبی؟!^^

    میای اشنا شیم؟

    پاسخ:
    ممنونم
    خودت خوبی ؟ ^^
    اره حتما..
    روژینام..هرجور دوست داشتی صدام کن ^^
    اگر چیز دیگه ای خواسی بدونی بپرس D:

  • ђєlเ ŞHĮİ (آناناس روژی🍍 و لوندر ایمی*-*)
  • من ترکیب دسته دوم و سومم

    پاسخ:
    بح بح بسی هم عاولی و ممنان :)3>
  • Ⓛⓤⓝⓐ‌‌‌ ‌‌‌
  • خواهش میکنم 

    مرسی خوبم 

    ^^

    واو..چه جالب اسم واقعی منم خیلی شبیه اسم توعه ^^

    اما اینجا همه منو لونا صدا میکنن

    حتما همچنین ◕‿◕ 

    پاسخ:
    خداروشکر ^^

    عه ؟ پس یا روژینی یا روژا یا روژان D:
    هرچند نمیخوام فوضولی کنم ^^
    اوووو خوشبختم لونا^^

    ککککک ⁦(*_*)⁩⁦(+_+)⁩

    پاسخ: کیوت
  • Ⓛⓤⓝⓐ‌‌‌ ‌‌‌
  •  

    یس..درستههه روژین ام ◕‿◕ 

    نه اینکه فضولی نیست 

    من بیشتر ^^

    پاسخ: اگر دوست نداری همون لونا صدات میکنم ^^
    👁👅👁💕

    کیوت خدتی بی ادب :///

     

    روژی محض اطلاعت لونا دختر منه 😂😂😂

    پاسخ: جررررر 

    هنو رل زدی ک بچه دارم شدیییی ؟ نوه ام داریییی ؟ 😂😂😂😂
  • جوجوی کیوته خوشگله ملوسم ^-^
  • *-*

    مشکل از فالووراست🤌

    پاسخ: کیوت
  • Baby angel Kook lover(mae-jk)
  • من فک دسته سومم میخونما ول نظر نمیدم :/

    پاسخ: جرررر
     همین ک میخونی برام باارزشه ♡

    هعی توام بیداری؟؟

    پاسخ: مجبورم باشم فلن
  • Ⓛⓤⓝⓐ‌‌‌ ‌‌‌
  • هر جور راحتی صدا کن عزیزم ◕‿◕ 

    پاسخ: بوس بهت ^–^
  • Baby angel Kook lover(mae-jk)
  • :)

    ⁦♡⁩

    پاسخ: ❤👄❤
  • هم میهن
  •  

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

    هم میهن ارجمند! درود فراوان!

     با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

    "وب بر شاخسار سخن "

    هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

    خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

     

    آدرس ها:

     

    http://payam-ghanoun.ir/

    http://payam-chanoun.blogfa.com/

     

    [گل]

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

    پاسخ: :/

    قالبت خیلی قشنگه *-*

    فقط کاش رنگ نوشته‌ها رو مشکی کنی واضح تر بشن":)

    پاسخ: اوکی ممنان(; ̄^ ̄)ん~

    آخیش *-* اگر بدونی الان که مشکیشون کردی چقدر خوب شد :))))

    پاسخ: کامنت قبلی رو دوستم جواب دادش هیهی
    خب خداروشکر ک الان بهتره ^^
    و درمورد نظرتم..ممنون نظر لطفته، هرچند زحمتشو یکی دیگه کشیده xD
  • جوجوی کیوته خوشگله ملوسم ^-^
  • بد جواب دادم؟ 0-0💔

    پاسخ: چیو ؟
  • جوجوی کیوته خوشگله ملوسم ^-^
  • کامنته رو0-0

    پاسخ: دیوونه xD
    تو واقعن دیوونه ای بچه
    واقعن هسی!
  • جوجوی کیوته خوشگله ملوسم ^-^
  • یه ژوژو دیبونه0-0

    پاسخ: دقیقا
  • جوجوی کیوته خوشگله ملوسم ^-^
  • زرافه م با اینکه دیوونه م منو دوست داره؟ 0-0

    پاسخ: دقیقا!
  • جوجوی کیوته خوشگله ملوسم ^-^
  • پس یعنی زرافه م منو همیشه دوست داره⊃ο<*

    پاسخ: یپ یپ
  • جوجوی کیوته خوشگله ملوسم ^-^
  • بخللللللللللللللللللللل/*-*\

    پاسخ: بغل
  • جوجوی کیوته خوشگله ملوسم ^-^
  • سارانگهههههههههههههههه⊃ο<*💜💜💜💜

    پاسخ: موور
  • جوجوی کیوته خوشگله ملوسم ^-^
  • مور اند مور*-*

    پاسخ: موررر
  • جوجوی کیوته خوشگله ملوسم ^-^
  • دلم میخواد بخلت کنم و فشارت بدم تو بغلم له بشی=-=

    پاسخ: یااااااا 
  • جوجوی کیوته خوشگله ملوسم ^-^
  • اینجوری بهم حس نزدیکی و ارامش میده خو(; ̄^ ̄)ん~

    پاسخ: خو میمیرم خو :|
  • جوجوی کیوته خوشگله ملوسم ^-^
  • من زورم اونقدرام زیاد نیستااااااااااا-.-💔

    پاسخ: قشنگ بود
  • جوجوی کیوته خوشگله ملوسم ^-^
  • چی؟ 0-0

    پاسخ: جملت :|
  • جوجوی کیوته خوشگله ملوسم ^-^
  • اهاو0-0

    من کلا گشنگم بله*-*

    پاسخ: هرهر

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    Magic Spirit