post - 1549393541

ی روز...ی جا

Friday, 16 Mehr 1400، 10:34 PM

میفهمم چقدر داری اذیت میشی

و از خودم متنفرم ک نمیتونم کاری برات بکنم عزیزه من..

اما یه روز دستات رو میگیرم

میبرمت یه جای دور

ورای خیالمون

ورای درکمون

و میبوسمت، انقدر که تک تک دردهات رو توی بوسه هام گم کنی...

قول میدم

یه روز..

یه جا..

ی وقتی

تمام مشکلاتتو با عشقم کم ارزش میکنم

قسم میخورم

ی روز..

ی جا..

هرچیزی ک میخوای رو بهت هدیه بدم

توی اتاق یا توی باغ

جنگل یا شایدم دریا

شاید توی ی دره یا بالای ی کوه

توی آسمون یا روی زمین

فرقی نداره، زمستون یا تابستون

هرجایی که باشیم

ی روز..

ی جا

دیوار های بینمون رو میشکنم

و اون روز...فقط چشمات رو ببند و...درک کن، درک کن، حسش کن.

اون روز...تماما من شو ;)

 

 

  • زرافه کوشولو من فور اور*^*(زرافه خودمه-.-)
  • 00/07/16

نظرات (۳۴)

  • زرافه کوشولو من فور اور*^*(زرافه خودمه-.-)
  • ایح یکم عجیب شدش

  • زرافه کوشولو من فور اور*^*(زرافه خودمه-.-)
  • ایح هش نفر ت وبن 3 تا لایک ایح

    فک کنم خوب نیس

  • زرافه کوشولو من فور اور*^*(زرافه خودمه-.-)
  • حس میکنم اونقدری ک باید خوب نیست ایح

    پاسخ: هیس-.-
  • زرافه کوشولو من فور اور*^*(زرافه خودمه-.-)
  • پس چرا خودم میدوستم ؟

  • زرافه کوشولو من فور اور*^*(زرافه خودمه-.-)
  • تف توش ده نفر شدن

  • زرافه کوشولو من فور اور*^*(زرافه خودمه-.-)
  • باید بیخیالش شم..

    پاسخ: خیرررررررررررر

    چ خوشمل💚

    پاسخ: ممنوننننننننن
    نظرلطفتههههههههههه
  • جوجوی کیوته خوشگله ملوسم ^-^
  • عشقولانه مینویسه-.-

    پاسخ: خوب موکونم
  • جوجوی کیوته خوشگله ملوسم ^-^
  • رل موخواد-.-

    پاسخ:
  • جوجوی کیوته خوشگله ملوسم ^-^
  • منم قهر موکونم خب-.-

    و بعدش هم میتونم هم تو هم اون یارو رو ژر بدم-.-

    پاسخ:
    خوب موکونی
  • جوجوی کیوته خوشگله ملوسم ^-^
  • باوشه پس-.-

    پاسخ: حیح
  • ђєlเ qųøķą
  • بسی زیبا و عخشولانه*-*

    پاسخ: بسی ممنان و بوس *-*
  • جوجوی کیوته خوشگله ملوسم ^-^
  • -.-

    منو بوگو داشتم حرص میخوردم طوریش نشده باشه-.-

    پلینازم اذیت میکرد میگفت رفته رل زده وقت برای تو نداره-.-

    پاسخ: وای این پربناز ادمه یا کرم متحرک ؟ 😂😂😂
  • جوجوی کیوته خوشگله ملوسم ^-^
  • گزینه دو صحیح میباشد-.-

    پاسخ: جررر
  • جوجوی کیوته خوشگله ملوسم ^-^
  • جر نخور من هی حرص میخورم-.-

    پاسخ: هعی هعی حرص نخور
  • جوجوی کیوته خوشگله ملوسم ^-^
  • چجوری؟ -.-

    وقتی دو نفر هی منو حرص میدن؟ -.-

    پاسخ: خب حرص بخور :|🍒
  • جوجوی کیوته خوشگله ملوسم ^-^
  • پیر شم بمیرم بی جوجه شی بتونی بری رل بزنی؟ -.-

    پاسخ: :|🍒
  • جوجوی کیوته خوشگله ملوسم ^-^
  • به من پوکر نده-.-

    پاسخ: :|🍉
  • جوجوی کیوته خوشگله ملوسم ^-^
  • -.-

    اصلا حرفای من مهمه؟ دارم زر میزنم-.-

    پاسخ: :|🍞
  • جوجوی کیوته خوشگله ملوسم ^-^
  • کوفت پوکر-.-

    پاسخ: جوجه همه منو اذیت میکنن 😭😭😭😭😭😭😭😭
  • جوجوی کیوته خوشگله ملوسم ^-^
  • غلط میکنن

    کی زرافه منو اذیت کرده؟ 

    کی چی گفته؟ 

    بوگو برم بکشمش*-*

    پاسخ: جیر
  • 𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. ..
  • چ قشنگ..

    پاسخ: لفط داوریییی
  • 𝘐𝘳𝘪𝘴 ...
  • خیلی خیلی خیلی قشنگ بود..

    پاسخ: ای وای نظر لطفته کهههه 🥲❤❤

    این...گاد بود :)

    پاسخ:
    یااا ایسی کتک میخوریاااا
    مرسی، نظرلطفته :)

    خیلی قشنگ بود•~• قلبم توش بمب اکلیل منفجر شد:|🙌🏼👏🏻

    پاسخ: لرت،،راتکرغتغتکر ممنونننننننن غکلغهکلغهک لطف داری :">
  • جوجوی کیوته خوشگله ملوسم ^-^
  • عه این •-•

    پاسخ: اوهوم

    کتک چراااااااا؟؟؟ هققققق

    پاسخ: اخه دارم اکلیل بالا میارم...

    جوجهههه نهههه

    پاسخ: چی نههههه
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
  • روژیییییی

    پاسخ: جونممممممممم.
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
  • میصتتتتتت

    پاسخ: کیووووت
    منمممم T-T
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
  • عررررر بغلللللللل

    پاسخ: بغلللللللللل .
  • دنی ؛ ‎‎‎‎
  • بیان تولز موبالک 🐕

    پاسخ: میرسی پیسرمم 

    لینک دانلود 

    مرسیییییی

    پاسخ: بوس بوس بوووس *-*

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    Magic Spirit