post - 1549393541

اخ اگه شب شیشه ای بود..

Sunday, 30 Khordad 1400، 04:24 PM

آخ اگه شب شیشه ای بود پل به ستاره میزدم..
شکسته آیینه شب و نیزه خورشید می شدم
آخ اگه مرگ امون میداد دوباره باغ میشدم
تو رگ یخ بسته شب نبض چراغ میشدم
وقتی تو شب گم میشدم ستاره شب شکن نبود
میون این شب زده ها کسی به فکر من نبود
آخ که تو اقیانوس شب سوختنم’ کسی ندید
تو برزخ بیداد شب کسی به دادم نرسید
وقتی تو شب گم میشدم دلم میخواست شعله بشم
رو سایه های یخ زده دست نوازش بکشم
دلم میخواست آشتی بدم تگرگ و با اقاقیا
خورشید مهربونی رو مهمون کنم تو خونه ها

 

"شب شکن.اهنگی از داریوش"

  • زرافه کوشولو من فور اور*^*(زرافه خودمه-.-)
  • 00/03/30

نظرات (۶)

  • داداشی یسنا *-*
  • چ قشنگ

    پاسخ: اره واقعا قشنگه :)
  • 𝕼𝖚𝖊𝖊𝖓 𝖍𝖆𝖑𝖘𝖊𝖞
  • قشنگه

    پاسخ: اره هست..
  • ^^ 𝑌𝑢𝑖....داداش کوچولوی بیبی 🐯💜
  • چه قشنگ :]

    پاسخ:
    خیلی "}

    حالت بهتره ؟
  • ^^ 𝑌𝑢𝑖....داداش کوچولوی بیبی 🐯💜
  • اوهوم...امروز کمتر دلتنگم...ولی هنوز ناراحتم که نیست با هم بخندیم 

    پاسخ:
    هوووف..
    میاد خب..
    و جز اون..این ی چیزی طبیعیه...ادما میرن و بعدیا میان..ما نمیتونیم تو غم از دس دادن فرد قبلی فرد جدیدو از دس بدیم... میفمی چ میگم ؟
  • ^^ 𝑌𝑢𝑖....داداش کوچولوی بیبی 🐯💜
  • آره..میفهمم 

    ممنونم :) 

    پاسخ: پوووف...من ک کاری نکردم بخوای تشکر کنی بیب
  • ^^ 𝑌𝑢𝑖....داداش کوچولوی بیبی 🐯💜
  • اما همین حرفای کوچیک هم برای من کاره ^^

    پاسخ: کیوت :))

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    Magic Spirit