post - 1549393541

عزیزِ من

Monday, 9 Bahman 1402، 11:17 PM

قشنگِ من، کاش از همون اول میدونستم داشتنت چقدر حس خوبی داره..تا بیشتر برای رسیدن بهت تلاش میکردم.

تو همونی بودی که فکر میکردم، که میخواستم، که نیاز داشتم.

پناهِ منه بی پناه شدی؛ خونه امنِ منه بارون زده شدی!

کاش میدونستی چقدر دوستت دارم، کاش میدونستی چقدر میپرستمت.

در ستایشت تک تک آهنگام کم میارن. دستم و قلمم زانو زدن، مغزم حتی نمیتونه زیبایی هاتو پردازش کنه.

دوست داشتنی، بوسیدنی، پرستیدنی ترین آدمی هستی که میتونست توی این دوره وارد زندگیم شه❤️‍🩹 مرسی که هستی، مرسی که اومدی..مرسی که گذاشتی برات تلاش کنم و به دستت بیارم!🫶🏻

  • روجی ؛
  • 02/11/09

نظرات (۱)

  • Ɖяιиκ ‌ ‌
  • تورو نمیدونم ولی وقتی داشتم اینجاشو میخوندم، یه بیت اومد تو ذهنم، انگار که یه آهنگه..
    **تو همونی بودی که فکر میکردم، که میخواستم، که نیاز داشتم.

    پناهِ منه بی پناه شدی؛ خونه امنِ منه بارون زده شدی!

    کاش میدونستی چقدر دوستت دارم، کاش میدونستی چقدر میپرستمت.**
    پاسخ: .

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    Magic Spirit